Пренасяне за бизнеса

Перфектното пренасяне на Вашия офис

Perfect Services Group е лидер в пренасянето на офиси и транспортни услуги на територията на България. Разбираме, че времето е пари в бизнеса, и затова сме разработили перфектен план в 4 стъпки, който прави процеса бърз, прост и лесен.

Накъдето и да се местите – до друг адрес в града, до другия край на страната или дори международно – Perfect Services Group ще се отнесе към Вашето преместване ефикасно и с внимание.

Нашата цел е да се превърнем във Вашата доверена транспортна фирма.

Имате нужда да преместите своя офис и искате да минимизирате времето, в което служителите Ви нямат възможност да работят?

Обадете ни се и заедно ще комбинираме нашия богат опит в преместванията на офиси с Вашите конкретни нужди.
Така ще извършим услугата по начин, който е най-добър за Вас, във време, което Ви е най-удобно.

Служителите Ви са доволни, че не сте ги натоварили допълнително да пренасят оборудването на офиса, а Вие сте доволни, че сте успели да извършите цялото пренасяне в пъти по-бързо и безпроблемно, отколкото сте очаквали и сте спестили разходи за време, в което бизнесът Ви не работи.

Как ще Ви помогнем пренасянето на офиса Ви да бъде перфектно? Вижте специално разработения през годините Перфектен план в 4 стъпки:

Стъпка 1: Оглед

Наш специалист по преместване на офиси се среща с Вас във Вашия офис и извършва детайлен оглед. Изготвяме пълен електронен опис на оборудването, което ще се пренася. Анализираме настоящия адрес и новата локация, за да се запознаем с всичко по необходимата логистика, включително паркиранто на камионите, товарните условия, стълби и всички детайли по процеса на внасяне и изнасяне.

Отделяме специално внимание на Вашите притеснения – огледът идентифицира потенциални проблеми и затруднения. Нашият специалист по пренасяне на офиси създава план, за да избегнем, намалим или елиминираме тези притеснения, за да Ви позволим да се фоусирате върху нуждите на Вашия бизнес, а не детайлите по пренасянето Ви.

Обадете се за безплатна консултация

Стъпка 2: Планиране

Следващата стъпка е да създадем детайлен план, който може да включва и опаковане на оборудването Ви, опаковане и разопаковане на документация, необходимия екип и време за изпълнение на пренаснето в офиса Ви, за да можем да Ви изпратим конкретна писмена оферта.

Нашият екип от професионалисти по пренасянията на офиси използва пълната налична информация, за да създаде подробен списък със задачи относно пренасянето Ви и да подготви графика за услугата.

Стъпка 3: Извършване на пренасянето

В предварително уточненият ден нашият екип за пренасяне на офиси пристига при вас в уговореният час. При необходимост и при включено в офертата след предварителния оглед се обезопасяват подовете, стените и оборудването.

Започва се демонтаж на мебелите и оборудване (при необходимост) и опаковането им.

Процесът по товарене в камионите протича или паралелно, или след демонтажа в зависимост от особеностите на Вашето пренасяне на офиса Ви.

При пристигане на адреса за доставка всички мебели, съдържание и оборудване се разполагат в помещенията, за които са предназначени. Монтажниците ни започват разопаковане и монтаж на мебели и оборудване (при необходимост).

Прави се проверка на оборудването, за да се уверим, че всичко е преминало безпроблемно. Целият процес е оптимизиран, за да Ви спестим време, пари и главоболия!

Стъпка 4: Приключване и процеси след пренасянето на офиса

Ръководителят на екипа по пренасяне на офиси попълва заедно с Вас кратък протокол за извършената работа. Разписвате се.

Честито, пренасянето Ви приключи перфектно!

Без значение дали се намирате във Варна, Бургас, София или Пловдив – Perfect Services Group е компанията, на която можете да се доверите да свърши работата качествено.

Нашите хамали, специалисти по пренасяне на офиси, са на разположение, за да Ви помогнат със следващото Ви пренасяне!

Често задавани въпроси:

С какви товарни превозни средства разполага фирмата?

Бусовете ни са 20 куб.м. с фургон с падащ борд (4,20 дължина х 2,05 ширипина х2,30 височина), подходящ за обемисти мебели и събиращ цял апартамент (както пише на брандирането му). Разполагаме и със самосвал за извозване на строителни и битови отпадъци. Размерът на коша му е 4,15 м. На 2,05 м. и събира до 3 тона строителен отпадък. Разполагаме и с по-малки бусове както и при необходимост можем да осигурим по-големи за извършване на специфични услуги като международен транспорт и други, изискващи различни камиони

Какви са опитът и цензът на хората в екипа?

Фирмата има вече 5 години история, екипът ни е от 20+ професионалисти. При пренасянията залагаме много на това, че са млади и интелигентни момчета, които са работливи и опитни, а голяма част от тях са студенти. Екипите ни са инструктирани и обучени внимателно както в извършването на работата, така и в общуването с клиентите.

С какво оборудване разполагате?

Ние работим с различни професионални видове машини от реномирани марки като еднодискови, подопочистващи автомати, машини за пране на мека мебел – екстрактори, както и машини за шлайфане на подови настилки. За почистване на прозорци разполагаме със система за височинно почистване до 15 м. височина, както и с телескопи до 11 м. Височина.

Поръчайте безплатна консултация

Защо да изберете нас?

Повече от 11+ години опит

През всички тези години изпълняваме нашата мисия – да променим представата на хората за професионалните услуги у нас!

За целта екипите ни са внимателно обучени както професионално да извършват услугите, така и да се отнасят с уважените и усмивка към Вас!

  • Можете да запазите час онлайн
  • Единственият в България онлайн калкулатор за услуги
  • Планиране за услуги няколко месеца по-рано
  • Национално покритие в големите градове
  • Адекватно оборудване за Вашите нужди
  • Конкретен консултант, обгрижващ Вас
  • Или извършване на услугата още днес
  • Персонално отношение към Вас
  • Работим и в събота
  • 20+ квалифицирани професионалисти
  • Застраховка против щети, гарантираща спокойствие

Повече от 11+ години опит

През всички тези години изпълняваме нашата мисия – да променим представата на хората за професионалните услуги у нас!

За целта екипите ни са внимателно обучени както професионално да извършват услугите, така и да се отнасят с уважените и усмивка към Вас!

  • Можете да запазите час онлайн
  • Единственият в България онлайн калкулатор за услуги
  • Планиране за услуги няколко месеца по-рано
  • Национално покритие в големите градове
  • Адекватно оборудване за Вашите нужди
  • Конкретен консултант, обгрижващ Вас
  • Или извършване на услугата още днес
  • Персонално отношение към Вас
  • Работим и в събота
  • 20+ квалифицирани професионалисти
  • Застраховка против щети, гарантираща спокойствие

Обадете се за безплатна консултация

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС:

Офис

СВЪРЗАНИ УСЛУГИ